Telefon do ZUS – jestem w XXI wieku

Telefon do ZUS – jestem w XXI wieku ZUS w wielu aspektach wyszedł do swoich klientów. Coraz więcej udogodnień, rzeczy, które można załatwić zdalnie – nie wychodząc z domu. Strona internetowa z pełnym pakietem informacji i co najważniejsze wreszcie rozsądny serwis telefoniczny. Dzwonimy do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i jesteśmy w XXI wieku – najpierw nakierunkowywani przez oczekiwania – i uwaga jest to faktyczny czas – nie wyssany z palca. Następnie łączymy się z pracownikiem, który nie zapomina poinformować nas o tym, że rozmowa może być nagrywana. Umie powiedzieć powitanie, sympatycznie zapytać o problem z którym dzwonimy. Pracownik pomoże nam wyjaśnić niejasności, szczegółowo odpowie na zadane pytania. Zakończy rozmowę życząc nam miłego dnia i uwaga – dziękując za rozmowę. Do tego jest możliwość zamówienia rozmowy z pracownikiem, jeżeli uznamy, ze czas oczekiwana na połączenie jest za długi. Szokujące. Pozytywnie szokujące.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Kategoria: Ubezpieczenia. Tagi: , ,