Doładuj telefon przez bank

Doładuj telefon przez bank Masz internetowe konto w banku, a akurat musisz sobie doładować telefon, a nie chce Ci się iść do sklepu po doładowanie? Nie musisz nigdzie wychodzić, tyle co przejść się do komputera, czy po laptopa. I wtedy wystarczy tylko, że zalogujesz się poprawnie, na swoje konto internetowe, w swoim banku i tam masz osobną już przygotowaną opcję doładuj telefon. Wtedy wchodzisz w tą opcję, wybierasz zadowalającą Cię kwotę, i przelewasz pieniądze zgodnie z dalszą instrukcją. Wszystko jest czytelne i każdy może sobie poradzić z tą instrukcją. Łatwo, szybko i przyjemnie, bez zbędnego wychodzenia z domu i marnowania czasu. Żadnych ukrytych druczków, ani dodatkowych opłat. Nie musisz nigdzie wychodzić. Nie musisz stać w kolejce tylko po to doładowanie. Po takim doładowaniu konta, sumę, którą zaznaczyłeś masz w przeciągu 15minut lub nawet krócej, w zależności od pracy banku, na swoim telefonie. Najczęściej też przychodzi sms potwierdzający, że dostałeś właśnie doładowanie na swój telefon. Wtedy masz pewność, że wybrałeś dobry numer i dobrą kwotę doładowania. Nie musisz płacić dodatkowych opłat, żadnych prowizji, tylko tyle jaką kwotę wybrałeś nic więcej. Tyle za ile chcesz doładować, tyle wybierasz na stronie banku. Nie musisz też wpisywać ręcznie kodu, bo samo Ci się już doładuje wybraną przez Ciebie kwotą. Także doładowywując swoje konto przez stronę internetową banku zyskasz na czasie, bo zajmie ci to parę sekund i na twoim koncie pojawi się wybrana kwota doładowania.

Kategoria: Ubezpieczenia. Tagi: , ,

Telefon do ZUS – jestem w XXI wieku

Telefon do ZUS – jestem w XXI wieku ZUS w wielu aspektach wyszedł do swoich klientów. Coraz więcej udogodnień, rzeczy, które można załatwić zdalnie – nie wychodząc z domu. Strona internetowa z pełnym pakietem informacji i co najważniejsze wreszcie rozsądny serwis telefoniczny. Dzwonimy do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i jesteśmy w XXI wieku – najpierw nakierunkowywani przez oczekiwania – i uwaga jest to faktyczny czas – nie wyssany z palca. Następnie łączymy się z pracownikiem, który nie zapomina poinformować nas o tym, że rozmowa może być nagrywana. Umie powiedzieć powitanie, sympatycznie zapytać o problem z którym dzwonimy. Pracownik pomoże nam wyjaśnić niejasności, szczegółowo odpowie na zadane pytania. Zakończy rozmowę życząc nam miłego dnia i uwaga – dziękując za rozmowę. Do tego jest możliwość zamówienia rozmowy z pracownikiem, jeżeli uznamy, ze czas oczekiwana na połączenie jest za długi. Szokujące. Pozytywnie szokujące.

Kategoria: Ubezpieczenia. Tagi: , ,