Współczesna gospodarka

Współczesna gospodarka Współczesna gospodarka skonstruowana jest w taki sposób, że wprost niemożliwym wydaje się być jej funkcjonowanie bez poszczególnych elementów, które tworzą współcześnie bardzo dobrze znany marketing – mix przedsiębiorstwa. Operatywne działanie wszystkimi jego elementami pozwala na osiągnięcie możliwie jak najwyższego poziomu zadowolenia przez zarówno Klientów, jak i wielkie korporacje producenckie. Jak się ma tu styl, moda, czy też uroda? Istnienie przedsiębiorstwa oraz jego relatywnie wysoka pozycja uzależniona jest przede wszystkim od istnienia potencjalnego odbiorcy na rynku zbytu oraz nawiązania możliwie jak najbliższych stosunków z Klientem. Ilość potencjalnych Klientów można zwiększać poprzez dodawanie nowoczesnych sposobów komunikacji, jak systemy informatyczne mające coraz to szersze zastosowanie. Dzisiejsze przedsiębiorstwa muszą opierać swój los na usatysfakcjonowanych, lojalnych klientach, ponieważ jest to jedyna i skuteczna droga do trwałego sukcesu. Choćby najwspanialsza i nagradzana na festiwalach reklama nie wystarczy. Konieczne jest całkowicie satysfakcjonujące doświadczenie nabywcy z ofertą przedsiębiorstwa. Kreowanie silnej marki, czyli takiej która jest chętnie kupowana, która oferuje kupującym więcej niż przeciętna marka, powinno być główną cechą w zmaganiach przedsiębiorstwa o uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku. Pragnąc wykreować markę jej właściciel powinien nie tylko wybrać jej nazwę i znak graficzny, ale przede wszystkim zdefiniować jej tożsamość, poprzez wskazanie misji i reprezentowanych przez nią wartości. Świadomość jest bardzo koniecznym, lecz niewystarczającym elementem całkowitej siły marki.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Kategoria: Biznes. Tagi: , ,